رزومه آموزشی

وحید ناصحی فر

سوابق تدریس:

  • مديريت سازمانهای پيچيده ، مقطع كارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ، دانشگاه علامه طباطبايی و علم و صنعت
  • مديريت تحول ، مقطع كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، دانشگاه علامه طباطبايی
  • مهارتهای عمومی مديريت مقطع كارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ، دانشگاه علامه طباطبايی و علم و صنعت
  • مديريت استراتژيک مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی ، دانشكده صنايع ايران
  • استراتژی بازاریابی مقطع كارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ، دانشگاه علم و صنعت و سازمان مدیریت صنعتی
  • تحقيقات بازاريابی مقطع كارشناسی ارشد مديريت اجرايی و  MBA ، دانشگاه علم و صنعت ايران  و TBS
  • مسائل جاری مديريت اجرايی مقطع كارشناسی ارشد مدیریت اجرایی  و DBA ، دانشگاه علامه طباطبايی و ماهان و GBA
  • مديريت بهره وری مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی ، دانشگاه علامه طباطبايی
  • مبانی مديريت منابع انسانی مقطع كارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ، دانشگاه علامه طباطبايی
  • بازاريابی بين الملل مقطع MBA و کارشناسی مدیریت بازرگانی ، دانشگاه علامه طباطبايی و خواجه نصیر
  • بازاریابی صنعتی مقطع کارشناسی ارشد و  دکتری ، دانشگاه علامه طباطبایی
  • بازاریابی پیشرفته مقطع  DBA ، دانشگاه تهران
  • استراتژی بازاریابی مقطع DBA ، دانشگاه تهران
  • رفتار مصرف کننده مقطع MBA ، مشاوران، TBS و دانشگاه علامه

سمينارهای آموزشی :

  • بازاريابی استراتژيك : دانشگاه تهران و فروشگاه های زنجيره ای شهروند
  • مهندسی فروش ، سازمان اتكاء و فروشگاه رفاه
  • مديريت بازاريابی و خريد : مركز مطالعات لجستيك
  • فنون و روشهای مذاكرات تجاری : در سازمان اتكاء ،‌سازمان عمران بنياد مستضعفان ، قرارگاه خاتم ، دانشگاه تهران ، صنايع شير پگاه ، دوره MBA مؤسسه ماهان
  • مديريت زمان : در بنياد مستضعفان، صنايع حديد ، شركت معادن زغال سنگ البرز مركزی و شركت ساپكو، شرکت ایران خودرو
  • اصول و مبانی سرپرستی : گروه بهمن ، سيناكاشی ، شركت زامياد
  • مديريت تغيير : شركت مزدا يدك ، سازمان عمران بنياد مستضعفان ، سازمان مديريت و برنامه‌ريزی
  • مديريت بحران : مركز مطالعات لجستيك و مرکز آموزش بازرگانی
  • مديريت جلسات : شركت مزدا يدك ، گروه بهمن
  • مديريت كاركنان : بانك سامان
  • مديريت تعارضات : در بانك صادرات
  • بازاريابی ، مشتری مداری و CRM : مركز آموزش سازمان فروش ايران خودرو (12سمينار)
  • مهندسی فکر : بانک پارسیان (2سمینار)
  •  آداب تجاری : مرکز آموزش بازرگانی و کنفرانس خرید
  • بهبود رضایت مشتری و CRM : کنفرانس مدیران کیفیت
  • ارتباطات بازاریابی از A تا Z : سمینار تخصصی ارتباطات بازاریابی (انجمن علمی بازاریابی)
  • استراتژی های خرید و تدارکات : کنفرانس خرید و تدارکات
  • 29 فرمان در رفتار مصرف کننده : کنفرانس بازاریابی
  • استراتژی های فروش : سمینار تخصصی فروش (انجمن علمی بازاریابی)
  • استراتژی بازاریابی : کنفرانس بازاریابی و دوره های MBA و DBA
  • مدیریت ارتباط با مشتری و CRM : مرکز آموزش بانک ملت
  • هشت ضلعی مهندسی برند : کنفرانس بین المللی استراتژی برند
  • مثلث فروش : کنفرانس مدیریت پیشرفته و دوره های MBA و DBA
  • الگوی انسان مبارز : دوره های MBA و DBA
  • بازاریابی شخصی : کنفرانس بین المللی استراتژی برند
  • بازاریابی خلاق و برندینگ : کنفرانس بین المللی استراتژی برند
  • آسیب شناسی شرکتهای توزیع و پخش : کنفرانس توزیع و پخش
  • مثلث مشاوره در کسب و کار و بازاریابی : GBA
  • مشتری مداری و CRM : گروه شرکتهای شاتل ، مؤسسه علوم و فنون کیش
  • مهارتهای ارتباط مؤثر : گروه شرکتهای شاتل ، مؤسسه مطالعات منابع انسانی
  • مهارتهای مدیریت حرفه ای (مدیریت زمان، مدیریت استرس و … ) : گروه شرکتهای شاتل ، مؤسسه مطالعات منابع انسانی